nachtje in de glampingtent

Gepubliceerd 21 mei 2016 door draagmemmie

Een musje strijkt neer. Vlak voor mijn ogen. Ik probeer te lezen maar mijn gedachten dwalen steeds af. Of beter gezegd mijn ogen dwalen af. Om me heen is zoveel te zien. Twee paarden in de wei, op 10 meter afstand. In de verte zie ik herten. En nu landt er dus een klein musje voor mijn neus.

We zijn een nachtje weg. In de glampingtent van camping de Stjelp. Afgelopen woensdag werd ik gebeld of wij een nachtje wilden komen. De tent testen en meedoen met ‘vier de âlde feanen’. Morgen zijn er allerlei activiteiten! Wat een geluksvogel ben ik toch!

We zitten op nog geen half uur rijden van ons huis, maar toch waan ik me in een andere wereld. Een waar vakantie-gevoel overvalt me terwijl ik op de veranda zit.

De jongste ligt inmiddels lekker te slapen. De oudste twee spelen met heit in de speeltuin. Een speeltuin mét trampoline. En een glijbaan. En een speelhuis je.  En…  Helemaal fantastisch natuurlijk. Die zie ik voorlopig niet terug. Alhoewel, de glampingtent heeft uitzicht op het speeltuintje.

Ik probeer te lezen. Maar het lukt niet. Er is teveel om te zien. Wat een belevenis. Slapen in een glampingtent. Ik had geen idee wat ik kon verwachten. Maar dit… Dit overtreft alles. Een ruime kamer. Een steigerhouten keuken. Bedstee. Stortdouche. Hemelbed. Stapelbed. Veranda! Alles zit er op en eraan. En het is ruim! Veel ruimer dan ik had verwacht.

En wát een fijne camping. Een fijne ontvangst met kruidcake. Behulpzame mensen. Het ziet er netjes uit. Rustig (totdat wij kwamen ) Ik ben fan 😀

Inmiddels zie ik mijn twee oudsten terug komen met heit. Afgepeigerd van het buiten spelen. Straks even lekker onder de Stortdouche en dan heerlijk koese.

Welterusten

*draagmemmie*

2 reacties op “nachtje in de glampingtent

  • Geef een reactie

